Про підсумки чергової інформаційної кампанії з державного ринкового нагляду
Державна служба України з питань праці
Підбито підсумки чергової інформаційної кампанії з державного ринкового нагляду
Держпраці завершила проведення інформкампанії з державного ринкового нагляду, яка була направлена на підвищення обізнаності користувачів продукції, а також виробників, імпортерів та розповсюджувачів щодо вимог надання на ринку продукції, що підпадає під дію Технічного регламенту засобів індивідуального захисту та Технічного регламенту ліфтів та компонентів безпеки для ліфтів.
Так, з червня по липень 2023 року інспектори з ринкового нагляду відвідали та проконсультували понад 1000 суб’єктів господарювання, провели 70 нарад та круглих столів, поширили більш ніж 1200 інформаційних брошур та бюлетенів, розмістили понад 1100 тематичних публікацій.
Під час консультацій було ідентифіковано більше 900 одиниць продукції, яка мала ознаки невідповідності встановленим вимогам. Власникам такої продукції інспектори надали рекомендації щодо ефективних способів її упорядкування відповідно до положень Технічних регламентів.
Робота щодо проведення аналогічних інформаційних кампаній стосовно інших видів продукції в межах компетенції Держпраці триває.